Diskusia

Pozdravujem všetkých ktorí sa o seba nejakým aktívnym spôsob starajú, myslím tým samozrejme pohybovú aktivitu. Tu v tejto rubrike Vám všetkým bude umožnené prispievať svojimi komentármi a vašimi názormi na všetko čo sa bude týkať našich aktivít. Ocením to pri vylepšovaní obsahovej stránky, pri plánovaní tréningov, výletov, cyklotúr atď. Takisto rád privítam reakcie na absolvované spoločné tréningy, vaše pocity aj kritiku.

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Ivan - Gemerský Triatlon 2019

Ďakujem organizátorom za skvelo usporiadané preteky. Mrzí ma že aj napriek ideálnemu počasiu a normálnemu termínu bola účasť taká slabá. Môžeme sa hanbiť!
Cyklotrasa bola preplnená "športovcov" a na preteky nemal kto prísť?!
Dúfam že organizátori vydržia a na budúci rok ich potešíme peknou účasťou.

Cyril - Spišských 333

Čaute,
V piatok a sobotu som sa zúčastnil spolu s kámošom Lacom a ďalšími 53. pretekármi na trati "333" a 84. pretekármi na trati "170" na krásnom preteku Spišským a Levočským regiónom. My sme si zvolili trať "333" nech máme o čom rozprávať pri pivku :) Poňali sme to turisticky a s časom 25 hod a 55 min sme obsadili KRÁSNE delené 24. miesto, keď sa nám podarilo na páske prešpurtovať ešte jedného pretekára. Bola to zatiaľ moja najväčšia výzva. Čo nasleduje - IRONMAN, dúfam :)
Športu zdar.

Maroš - Re: Spišských 333

Fakt suprove bratm, zadok asi spoznal stredovek ale verim ze to urcite stalo za to. Palec hore.

Maroš - Trip do Eindhovenu

Čaute. Dneska som si struhol sólo jazdu do Eindhovenu a späť. Počasie bolo ukážkové, až príliš teplé, ale to mi vôbec nevadilo, skôr naopak. Jazdu po cyklochodníkoch a bočných cestách som si riadne užil, trochu som si pozrel Eindhoven, Philips Stadion kde hráva PSV a po vyše siedmich hodinách a 170 km som štastne dorazil domov. Naozaj pekný deň. Čo vy ostatní?

Maroš - Eifel park tour

Čaute, minulý víkend som spolu s mojim spolubojovníkom Mirom absolvoval veľmi príjemný pobyt v mestečku Stolberg pri národnom parku Eifel v Nemecku, spojený samozrejme s krásnou cyklistikou. Počasie nebolo najpríjemnejšie ale aj napriek tomu sme v piatok a sobotu vyrazili na tripy na bicykloch do veľmi príjemne zvlnenej krajiny, aspoň pre mňa, až k jazeru Obersee. Za dva dni sme najazdili vyše 170 km a nastúpali 3000 metrov, pričom maximá niektorých stúpaní atakovali 18 až 20%. Ale to trápenie fakt stálo za to. V nedeľu sme ešte navštívili mesto Aachen a celý pobyt sme zavŕšili svetovou cyklistikou na klasike Liege - Bastogne - Liege kde na jednom zo stúpaní asi 50 km pred cieľom sme si pozreli všetky svetové hviezdy cyklistiky. Fakt cool. Určite som tam nebol posledný krát.

Milan - trening

ahojte vsetci po kuskoch sa roztacam do tejto sezony a ide to nejak z tuha...naproti mne vidim ze nas dorast na Saganovej tour v Lucenci ma pekne uspechy!!!Chvalim!

Peťo - IRONMAN 70.3 Pula

Caute. 20. Septembra som absolvoval half-ironmana v Pule. Bol to super zazitok, skvela partia ludi, krasne mesto aj priroda. Start bol v nedelu o 10:00. Super bolo, ze startujuci sa lubovolne pridali do svojej vykonnostnej skupiny. Plavat v takej cistej vode bola radost lenze v den preteku bola dost rozburena, fukal silny vietor a vela ludi si pomylilo trasu kedze okruh bol len jeden... Z pociatku sa plavalo dobre no ako som po par bojach zacal menit smer tak som zacitil silny protiprud a to som mal chut prestat plavat. Vysledny cas u mna bol 42 min co je namna slaby cas ale vela som bludil...V depe som sa zdrzal viac ako som musel. Na ciklistickej casti bol pripraveny 1 okruh krasnou prirodou a dedinkami Istrie. Miestami dost fucalo. Zvladol som ho za 3 hod. s cim som bol spokojny. Bezecku cast som zacal celkom svizne ale s ubudajucimi silami som spomaloval... nieco okolo 2 hod. celkovy cas 5:57 ale kedze sme sa v cieli dozvedeli ze anulovali lavanie tak 5:15. Ja som bol s vysledkom spokojny kedze som trening zanedbal a v lete so holdoval alkoholu. Celkove dojmy su super... Este som sa aj v meste zoznamil so super kockami takze sa urcite budem chciet do Puly vratit. Celkovo som skoncil 909 z 1836 startujucich vratane zien a stafiet.... Maros poslem ti potom dake foto .... Majte sa .. Dufam ze sa coskoro vidime. Momentalne som v Prahe a zhanam pracu...

Maroš - Re: IRONMAN 70.3 Pula

Super Peto, fakt to muselo stat za to a trochu ti aj zavidim pretekat v takom primorskom mestecku a nadhernom prostredi, raz sa tam hadam dostaneme. Drzim palce v dalsom treningu a takisto na pracovnom poli.

Maroš - Bike do Holandska

Včera som si strúhol sólo jazdu po holandských cyklochodníkoch. Nie nadarmo sa hovorí že holanďania sú cyklistický národ. Toľko cyklistov od najmladších, cez naozaj serióznych až po dôchodcovské páriky na našich cestách nestretnem za celý rok čo tam za jeden deň. Je to naozaj zážitok tam bicyklovať. Nabikoval som niečo cez 140 km, väčšinou po rovine, veď čo iné tu človek môže čakať aj keď nejaký ten kopček som objavil. Počasie mi naozaj prialo takže to bol ďalší vydarený výlet spojený so slušným tréningom.

Maros - Nemecko

Dnes som fajne pobycikloval, takmer 110 km, stale to tu len spoznavam uz tri tyzdne bicyklujem s mapou a este nejaky cas budem je tu strasne vela ciest co je super ale siroko daleko sama rovina, musim si na to zvyknut. Tak sportujte a nieco napiste.

Diana - Tréning-relax

Ahojte, ja by som sa chcela opýtať či by sme sa na fb stránke vedeli dohodnúť ohľadom spoločných cyklotúr. Som síce začiatočníkom ale rada by som absolvovala s niekým kto pozná lepšie okolie aj spoločné výlety. Som však aktívny bežec ale kvôli zraneniu musím trošku oddýchnuť od behu. V bežeckej skupine si dávame na stránku kto ide kedy behať a ak má niekto čas tak sa zvykne pridať. toto je len taký menší môj návrh. dik

Maroš - Cyklotúra do Brezna

Včera bol krásny slnečný deň ako stvorený na dobrú cyklistiku. Zraz v Kokave skoro ráno a kvarteto ja, Milan, Roman a Majo pomaly šliapeme na Sihlu. Išlo sa výborne, v kopcoch bolo sviežo takže žiadne sparno. O necelú hodinku apol už zjazdujeme do Balogu. Kopa áut, bol deň stromu

Maroš - Cyklotúra na Poľanu

V piatok sme si to v peknom minipelotóne struhli na Poľanu. Z RS som šiel sám, lebo nikto so mnou nechcel ísť, z PT sa pridali 2xMilan a Roman a zo ZV pribicyklovali Tomáš, Mirec a Roman. Pre niektorých to bolo náročné ale za ten pocit pri vyprážanom syre na vrchu v bufete to stálo za to vytrápenie sa. Samozrejme opäť sa nám nevyhli menšie technické problémy a jeden dosť nebezpečný pád ale všetko nakoniec dopadlo dobre a živí a zdraví sme sa vrátili domov. Niekedy nabudúce zasa niečo vymyslíme.

Barborka Kolegová - Nedeľná rodinná cyklotúra

Ahojte včera v nedeľu sme absolvovali aj s našimi kočkami krásnú cyklotúru 35 Km. Išlo sa z teplého vrchu na dedinu Potok kde sa narodil známy slovenský filológ ŠKULTÉTY a má tam aj pamätník je tam aj oddychové miesto altánok. A konečná bola dedina Rovné,ktorá je nedaleko 12 km od obce Ratková kde sa narodila moja babka.V Rovnom sme chceli pozvať deťúrence na kofolu do známeho hostinca no bohužial už rok nefunguje a obchod bol otvorený len do 12:00hod. Tak sme sa sklamaný otočili domov, kde nás zastihla strašná búrka a pršalo ako z krhly. Premočený sme dobicyklovali k autu na Teplý vrch. Ale bola to krásna cyklotrasa kopce, lúky lesík, kde bol papraď na papradi, potôčik a dokonca sme stretli aj družstvo s rozkošnými ovečkami a videli sme asi v dedine Potok aj pece na vápno. Bolo super.

Maroš - Jazda na Ružinu

Dnes to naozaj šlo. V trojici s Milanom a Vladom sme si strúhli pekný okruh cez Poltár, Ružinú, Tuhár a Halič späť do Poltára a domov. Počasie bolo perfektné, ešte nie úplne horúce, čiže znesiteľné. Na budúce opäť niečo vymyslíme a hádam sa pripoja aj ďalší.

Zelo - rehabilitácia

Už tyždeň rehabilitujem achylovku. Ľavé lýtko mám o 2,5 cm užšie ako pravé a stehno až o tri centimetre. Začal som chodiť bez barlí, stále hodne krívam. Po tekmer polroku nehybnosti som začal športovať ak sa to dá tak povedať. Rehabilitačná sestra mi predpísala rozne jednoduche cviky na posilnenie svalstva a naťahuje mi achylovku. S dovolením doktorky som dnes bol na plavárni. Hrozne som sa tešil, konečne nejaká akčná zmena. Zo začiatku to bolo ťažké nohy a ramená neposlúchali no po pol hodinke to už išlo celkom dobre. Mal som skvelý pocit, dúfam že sa mi rovnako rýchlo podarí aj rozbehnúť sa niekam na kopce.....

Maroš - Re: rehabilitácia

No len pekne pomaly aby si to s tým neprehnal ale držím palce

Maroš - Tréning

Ahojte, po dlhšom čase znova píšem, strávil som dva týždne v Martine a pekne som za ten čas nabehal. Veľmi pekné prostredie, mnoho turistických chodníkov v okolí jednoducho super. Dvakrát som vybehol na Martinské hole, dokopy za tú dobu to bolo takmer 150 horských kilometrov. Dokonca som si zatrénoval s olympionikom v biatlone Matejom Kazárom, čo bola pre mňa veľká česť, a celkom mi stíhal :) Takže všetkým veľa odhodlania do tréningu.

MIlan - prve Madarsko

tak som sa ja schytil madarov pozriet a vsetko by bolo fajn keby nepofukoval vietor....ale to ma neodradilo a otocil som to aj tak a este aj v celkom peknom tempe....nabuduce sa dufam pridaju aj dalsi

Maroš - Re: prve Madarsko

Tak to má byť, len tak ďalej. Určite nadíde čas na veľké grupetá aj do Maďarska.